08 квітня провели виховну годину на тему

" 7 квітня -Всесвітній день здоров'я".

                 Провели вікторину

     "МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ'Я".



    РОЗІБРАЛИ 11 ПИТАНЬ ВІКТОРИНИ:










                          ЗАНОТУВАЛИ













                          Читай книги!

Гуляй на свіжому повітрі !


                     Люби себе!


За потреби звернися до психолога/психотерапевта.


Дихай!Нормалізуй стан свого організму!

 ВИСНОВОК:

1.БУДЬТЕ ЗАВЖДИ ЗДОРОВІ!

2.ПІКЛУЙТЕСЯ ПРО СЕБЕ!

3.БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

Долучилися до інтерактивного  заходу на свіжому повітрі ліцею третього корпусу  "Здоров'я -наш скарб". Розбилися на команди.

Отримали маршрутний лист команди"Помаранчеві".

Мали пройти шість станцій.

Розпочали розминкою.











Перебування на станції №5 під назвою"Повітряний волейбол".



Перебування на станції №6 під назвою"Камінь-ножиці-папір".





Пролунав сигнал "Повітряна тривога",який змусив нас пройти в укриття.На превеликий жаль ми змушені були завершити захід.

Ми не переймаємось!У нас ще все попереду!

Головне:бережемо себе-бережемо здоров'я-бережемо життя!







Немає коментарів:

Дописати коментар

08 квітня провели виховну годину на тему " 7 квітня -Всесвітній день здоров'я".                  Провели вікторину      "...